S proteinovou dietou se vám bude hubnout snáz

3.10.2011 00:01
Diety

Komerční sdělení: Už jste vyzkoušeli více diet a stále se nadbytečných kil a nevábných varhánků na břiše nebo stehnech nemůžete zbavit? Možná na to jdete špatně. Samotná dieta, ať už taková, nebo maková, za vás potíže s nadváhou nevyřeší. Může vám ale pomoci změnit stravovací návyky i celkový životní styl.

Proteinová dieta
Jak už sám název napovídá, jedná se o dietní koncept založený na vysokém příjmu kvalitních proteinů, či chcete-li, bílkovin, a zároveň snížené konzumaci cukrů a tuků.
Vzhledem k  omezenému přísunu cukrů je jejich spotřeba rychlá a hlavním zdrojem energie se stává zásobní tuk - právě ten, kterého se chceme zbavit.
Proteinová dieta je určena především pro rychlé hubnutí a je důležité, aby ji provázela změna jídelníčku i celkového chování. Příkladem takové diety je program KetoDiet.

Dietní program KetoDiet
Nespornou výhodou dietního programu KetoDiet je kombinace chutných proteinových nápojů a nadstandardního přístupu vlastních online výživových specialistů. KetoDiet má za cíl nejen vlastní „zhubnutí“, ale chce především přivést člověka ke zdravému způsobu života s pravidelnou a vyváženou stravou. Nezbytnou součástí programu KetoDiet je zvýšená konzumace zeleniny a zeleninových jídel.

Mezi výrazné výhody patří:

  • Rychlý a trvalý úbytek váhy (až 10kg za měsíc)
  • Hubnete pouze tuky, svaly jsou chráněny
  • Nemáte pocit hladu
  • Jednoduchá příprava
  • Zvyšuje pocit dobré nálady
  • Online výživové poradenství ZDARMA

Proteinové nápoje navíc obsahují množství důležitých vitamínů a minerálních látek a jsou obohaceny o Omega-3,6 mastné kyseliny, které mají příznivý vliv na lidské tělo.

3 jednoduché kroky k nižší váze
Program KetoDiet se skládá z 3 po sobě následujících kroků, během nichž se postupně naučíte pravidelně a zdravěji jíst, dodržovat dostatečný pitný režim a zároveň se zbavíte svých nadbytečných kilogramů.

V prvním kroku dochází k hubnutí na úkor tukové tkáně a vy pravidelně konzumujete proteinový nápoj, jíte neomezeně vybranou zeleninu a pijete alespoň 1,5l tekutin za den.  

V druhém kroku se pomalu vracíte k racionálnímu jídelníčku, do kterého zařazujete 2 na proteiny bohatá jídla, začínáte s nějakou vhodnou sportovní aktivitou a nezapomínáte pravidelně jíst a pít.

Třetí krok už je v podstatě na vás a jeho cílem je udržení vámi dosažené hmotnosti. Vy jen dodržujete naučenou pravidelnost v jídle i pití.

Nejdůležitějším krokem ale zůstává vhodná motivace, zvolený cíl a chuť opravdu začít.

WWW.KETODIET.CZ  NYNÍ SE ZAVÁDĚCÍ 40% SLEVOU!